torsdag 6 december 2007

Jag smakar lite på mammas ben, tänker Anais!!

Valparna knatar omkring i köket som de vill nu och i morse när jag kom hem ifrån jobbet fanns där x antal högar för mig att ta hand om.

Måste berätta vad som hände i går kväll.

Jag hade lagt mig för att vila på Em eftersom jag skulle till jobbet. Jag sov och hör ett glas gå i krash, jag springer ut och ja var hamnar jag. tror jag halvsov springande ut tänkande att nu skadar de små liven sig och hamnar i en hög uppvaknandes av min uppsatta plank totalt uppskrapad och ömm i bägge smalbenen. Som tur var var tjejern där och tog hand om glaset för jag låg i en hög och provade komma på var jag var någonstans och varför jag inte kunnat gå:). Hur trött får man vara. Så till jobbet på vingliga ben gick jag lite halvt förbannad att benen var så ömma!!!

Inga kommentarer: