fredag 7 december 2007

Mina små goseklumpar...

De har blivit så jätte roliga nu och de är mer jämna nu. Lekarna går ju såklart ut på att bita i varandra och brotta ner varandra, men nu mer på lika vilkor.

Jag ger dem en liten stund varje dag i soffan med kel och gos en och en. Alla tycker det är mysigt att få vara bara dem.

I morgon om det inte regnar ska vi ut på gräsmattan för första utespringet. Jag och mamma och min son ska med ut, vi tar valparna i en väska och Lady ska oxå med. Så får vi se vad de tycker om det. Kameran ska med.

Jag har fortfarande ont i benet och ska snart i säng för i morgon är det som vanligt upp vid sju som gäller.

Jag längtar till på Onsdag när Bodil och Sandra kommer med Wilma och Penny över natten. Sen på Fredag kommer Ladys uppfödare och Zitas. Ann-Kathrin och MaGGAN. Ska bli spännande att höra vad hon tycker om valparna nu. Om de har ändrat sig något sen sist i kroppen eller om det är samma.

Jag är ju ledig nästan två veckor nu så det ska sovas och tas det lugnt en hel del oxå.

Trevlig Helg alla här i sybervärlden:)!!

Inga kommentarer: