måndag 29 oktober 2007

Allt har lugnat ner sig...

Tänk vad sant det är som han säger:The dog wisperer, Whith a carm and ....kommer man jätte långt. Jag har lugnat ner mig efter förlusten och är inte och kollar Lady hela tidenoch ser efter så att den lilla får i sig tillräckligt med mat,(för att hon eventuellt ska lägga sig på någon), hon vet precis hur hon ska göra. Nu ligger hon oftare inne hos valparna och diar dem och tvättar dem och snarkar. hon har märkt att jag är lugnare, då blir hon lugnare. Så enkelt är det!!!
Förtroendet är tillbaks och det är skönt ska jag säga.

Räkan har gått upp lite över 30g i dag och väger nästan 200g, så det känns bra.
En av hanarna väger över 400g den andra strax under och tiken mitt i mellan, Skööönt!! Ska sätta in vikterna dag för dag på nya hemsidan.

Bodil Gizmos Matte hjälper mig med en ny Hemside design så att man kommer in även efter kl17 på kvällen, så den kommer i bruk i slutet av veckan tror jag.

Nu kom Lady precis till mig för hon vill ut och göra sina behov....

I natt kan jag sova lugnare.
Räkan ska vägas kl.22 sen får jag se hur många timmar det blir i mellan tittarna.

Måste bara skriva oxå att Lady tyckte jätte mycket om sin Håla(kojan)!!!

Inga kommentarer: