tisdag 30 oktober 2007

6 dagar.......................

I natt har jag sovit mer änn jag skulle. Jag var så trött så jag bara slocknade, men lilla Chanel hon har under natten gått upp 18g fram tills kl 07.00 så hon är en överlevare. Tack, tack, vem man nu ska tacka.

Jag och Lady var ute vid midnatt för pink runda och kl 06.00 för allt och nu ligger de där och snuttar på sin mamma som stor snarkar.
Nu känns det som att det är över, den värsta krisen.

Jag pratade med Maggan, Ladys uppfödare i går igen och hon tror att de föddes i tidigaste laget, för alla var ju så små. Hon kunde inte förstå det för Ladys och hennes syskon hade varit den mest problemfria kullen hon någonsin hade haft. När jag berättade om deras vikt ökningar blev hon glad och sa att jag nog inte behövde bekymmra mig så mycket mer. Inte änns för lilla Räkan, som snart inte är någon räka längre. Hon hade gått upp bra hon oxå. Hon ska titta på bilder på dem för att kunna se hur de kommer se ut ungefär när de är stor, jag längtar så tills vi pratas vid igen. Lady var ju själv väldigt vit när hon var liten så kanske Anaise-Anaise blir en Lady kopia. Roligt i sånna fall.

Jag måste änn en gång tacka alla som hjälpt mig med tips och råd och annan stöttning!!!!!

I morgon ska klorna klippas för första gången(går utmärkt med en knipsare nu när de är så små) och egentligen avmaskning, men Maggan tyckte jag skulle vänta eftersom de varit med om en pärs redan och avmaskningen i sig är lite tuff för de små liven.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa morgon tidningen, dricka te och käka smörgåsar. Ungarna har ju November lov, så allt är lugnt här hemma.

Inga kommentarer: