fredag 26 oktober 2007

ett jätte stort tack till alla som garatulerar.....

Men just nu tänker jag på den söta lilla som inte finns längre. Man inser hur lätt det kan gå. Nu vägde den bara 135g när den föddes, men den var ju så sööööt!

I Dag är Lady jätte trött, jag har rakat henne rejält under magen så att de ska komma åt bättre. När hon behöver gå ut kommer hon till mig och då är det en snabb runda som gäller, sen in till valparna. jag vet inte om det bara är som jag har för mig men hon har letat efter den som inte finns mer. Nu hoppas jag att alla andra överlever, verkar så just nu. Men jag blir lite nervös av att det hände med den lilla röda.

Tempen var på 38,8 nu i morse och hon är helt slut.

I eftermiddag ska jag väga dem16.00 och fota dem en och en. Nu ska vi ta det jätte lugnt i dag med allt.

Inga kommentarer: