lördag 3 november 2007

10dagar och Lördag.....

Ingen tidning i brevlådan och jag ringer och klagar, ja så är det när man nästan bara är hemma, man glömmer bort vilken dag det är. Det talade telefonsvararen så gärna om för mig. Allahelgona och ingen tidning levereras i dag!!! typiskt, jag har inte läst så värst mycket i den på ett tag, men i dag var jag sugen,hm.

Jag ska gå och kolla vikten på Chanel nu, vilket jag gör extra på henne varje morgon. Hon brukar alltid gå upp mest på natten, hon är en liten nattuggla kom vi fram till här om dagen. Om hon går upp 30g totalt på ett dygn, går hon upp 20 på natten och de andra ynka få på dagen. Typisk nattuggla, jag ska varna mamma!!! Hon får ändra hennes vanor sen.

I natt har jag bara vaknat en gång för att kolla värmedynan, så att jag inte hade råkat ställa in den på för hög värme(noja), det hade jag så klart inte.

Det mest spännande under dagen blir om det glimtar till i något litet öga eller två och om jag lyckas mig på att på egen hand lägga in ett bilderspel i galleriet. Det är dagens utmaning. Skriver i kväll om hur det blir med de små´s ögon.

Nu när vi var ute på morgonpromenaden, så var det riktigt blåsigt och vem kommer inte i håg blåst + ammning. (mjölkstockning) Så i dag blir det inga för långa promenader.

Nu ska här vägas!

Inga kommentarer: