torsdag 1 november 2007

Lady saknar sin bäsis Zita. I går kväll och i dag när vi går ut så drar hon i mot deras gård. Vi bor i gårdarna bredvid varandra. Måste kolla upp hur länge man ska vänta tills hon ska få träffa Zita. Mamma sa samma sak, Zita drar mot oss för hon vill träffa Lady!!!

I går tog jag och Lady oss en lite runda och hon tyckte det var så skönt att få springa loss. Hon riktigt tittade på mig och liksom frågade får jag springa runt lite nu. Vi var bara ute en 20 minuter, men hon tyckte det var så skönt.

I dag tog vi oss en liten runda oxå och hon gick långt in i skogen och bajade, hon har längtat efter att få springa lös, det märks. Alla hundar som inte har en trädgård bör få gå lite lösa varje dag, de riktigt njuter av förtroendet.

Räkan växer på. Anais är den som är lugnast just nu, de andra tre är lite huliganer. Chanel har tagit sig över kanten och i går kväll såg jag Kenzo på väg nästan över. Jag har höjt upp kanten. När de flyttar ut i köket ska de få ligga på fäll direkt på golvet med någon slags kanter runt.

Just nu håller Lady på med sin godis gömme leksak. En fyrkantig tärning som man måste snurra på så att godisarna(frolic)kommer ut.

Mamma kommer hit en stund varje morgon och tittar på Chanel och de andra. Hon längtar så tills hon kan ta hem sin lilla gumma.

Vi väntar på att hemside adressen ska bli klar, för nu är hemsidan klar och bilder på valparnas en vecka kort är insatta. Hoppas det blir i dag!!!!!

Inga kommentarer: