onsdag 21 november 2007

I dag var ännu e n rolig `Fottograferare´´........

Carina hjälpte mig att stoppa ner de små krabaterna och jag gjorde mitt bästa för att fota!! Från början hade jag tänkt att ta stå kort i dag oxå, men jag tyckte det var roligare med korg kort. Så nästa vecka tar vi stå kort igen.

Vi gosade med valparna och snackade som vanligt massa cockersnack. Bägge längtar tills vi ska återuppta våra trimträffar.

Den lugnaste valpen i dag var den bråkigaste sist.
Anais nästan somnade i korgen och den som satt minns still var som vanligt Kenzo, så jag tänker så här.

Anias till en lugnare familj och Kenzo till en familj som vill göra mycket med sin hund. Han blir nog den som blir mest lik Lady till sättet, för hon var en tokdåre ganska länge och det var alltid något på gång.

Namnen har för två blivit lite längre. Alla har fått dubbelnamn som jag har skickat in för registrering.

Hugo-Boss
Kenzo-Kastelli
Anais-Anais
Coco-Chanel

De är mer rörliga dag för dag och favorit sysselsättningen just nu är att bita på alla byxor,fötter som kommer in i valphagen. De biter mycket på varandra och även Lady får sig bit i öronen och där de kommer åt. Jag har lagt ner en lite tyngre bit leksak för dem att bitas i så kanske de låter fällen vara i fred:):) Maten blir lite mer intressant för varje dag som går, men de äter inte upp allt än så länge.

Nu kommer jag väga varannan dag denna vecka och sen en gång i veckan resten.

Inga kommentarer: