tisdag 13 november 2007

Mat är livet...hm..tycker Lady i varje fall..........

Ja idag skulle valpisarna få smaka på mat för första gången och det var ganska spännande. Jag började med Hugo och tog honom i famnen och tog lite väl uppblött Starter ljummen på fingertoppen och han slickade i sig det och lite till som jag tog på fingret. Sen gjorde jag samma sak med alla och de gjorde likadant. Sen förde jag dem till fatet och de slickade i sig lite grann. Kenzo och Chanel var de två som längst höll på och slicka i sig lite av maten.

Mamma Lady tyckte det var jätte konstigt och kom för att inspektera vad det var för något jag skulle ge de små knoddarna och när de var färdiga med första smaken så åt hon gärna upp resterna.

Det var en första smak och de åt väll inte så mycket men i morgon gör vi ett nytt försök och ser vad de tycker om det. Det blev lite oordning märktes när jag kom med något så konstigt.
Sen blev alla väldigt trötta...

Inga kommentarer: