måndag 26 november 2007

Hugo the Boss!!!

Har hållt på ett tag(ca en vecka) med at ge dem mat 4 gånger om dagen kl. 8,12,16,20, (ca 1dl/gång)men de äter som sagt bäst på morgonen.

Lady får nu ca 9 dl mat och vi var ute den längsta rundan sen valparna kom i går. En runda på en timma i skogen och det var härligt tyckte både Lady och jag.
Kaspers favorit, Anais-Anais!!! Mamma kan vi inte ta med henne hem???
Sladden till kameran är borta så här uppdateras inga bilder förräns det problemet är fixat(har hittat). Sist jag jobbade, så hade jag som vanligt glömt att jag planerat in besök av vänner på Lördag vid fyra, så sömnen har det inte blivit så mycket med. Tur att jag är ledig en hel vecka så att man kan fylla på med nya krafter.

Vilka goa små tår att bita iiii!!!
Denna veckan har vi besök nästan varje dag, roligt och nyttigt för valparna. Som avlutning blir på Fredag när vi ska passa Signe Dobermann(inte hennes systrar har blivit sjuka). Det ska bli riktigt spännande att se vad hon tycker om valparna. Jag vet att vuxna hundar ofta tycker valpar är lite läbbiga.

Så varmt och sköönt!!!!
Zita har vågat sig fram och luktat på valparna nu några gånger och i dag ska de få springa lite på köksgolvet. Ska bli spännande att se vad de tycker om det. De tyckte inget speciellt om det. De sprang bara efter Mamma Lady och ville äta...Ska prova nästa vecka igen.

Mina tänder är lika vassa som krokodilens..........

Inga kommentarer: