måndag 12 november 2007

Allt var färdigt, Men tjii fick jag..........

Lilla gumman som sitter fint.....

Allt är fixat med sängen och jag har börjat tvätta, ligger och tittar på Tv. Då ringer Bodil och vi börjar prata lite om ditten och datten, jag har beställt på Häromi osv...

Bodil har ringt för att fråga om jag tycker det är så bra att ha Selmas gamla säng till valparna redan!?! och vips hon hinner inte mer än säga det innan det är valpar en bakom plast sängen Anais, en på väg frammåt Hugo och Kenzo pipandes i högan sky för han glider omkring och kommer precis ingen stans. Jag kan inte låta bli utan skrattar och tittar när de kryper omkring, vilken fart:) det gick snabbt ifrån att alla sov till att helt plötsligt ha kalabaliken i bender. Ja Bodil hade ju rätt, hon sa att kanske skulle jag ta bort Selma sängen och ta fram den när de blivit lite äldre. Jag kan säga att vi pratade om det jag och mamma redan innan idag, men alla fällar var i tvätten så jag sa vi skulle testa först.
Lady inspekterar den nya sängen..........

Nu la jag en vaxduk under oxå för nu när de börjat kissa så mycket blir lukten annars kvar i golvet och det vill vi inte !!
Jodå den duger bra. här kan jag sträcka ut mig jätte bra.....

Mina barn har myst med valparna i dag oxå och de längtar redan tills i morgon för ny samvaro med de små.
Det komiska var att när hon ringde och sa det, ja då hände allt på en gång. Tack Bodil för tipset och här har jag tagit en bild på den nya inhängnaden:)

Inga kommentarer: