torsdag 22 november 2007

Nu är det kloklippardax och klippning av tassar............

Mamma ska komma hit i dag och hjälpa mig med stå kort. Jag vill ha stå kort nu oxå. Hon ska ha lite hjälp med Zita´s trimmning för de ska iväg och fotograferas i morgon, jag är sotis! Men vi får vänta tills nästa gång det dyker upp någon så att valparna hinner bli lite större.

Sen ska jag höja ingången till valphagen för de har krafsat och krafsat och några av dem har haft tassarna på kanten så det är en tidsfråga innan de klampat över och kommer och möter mig en dag när jag kommer hem i från jobbet.
Öronproppar av silikon (ganska dyra) DE ÄR EN VÄLSIGNELSE. jAG HAR SOVIT I NATT OCH GICK OCH LADE MIG IGEN EFTER ATT POJKEN KOMMIT I VÄG TILL SKOLAN. jAG SOV TILL 11.30 HÄRLIGT!! Så nu efter jobbet i natt är det bara att plugga in och sova tills jag vaknar och hoppas på att Lady väcker mig om det blir för länge.

NU ska här klippas, Haj!!!

Inga kommentarer: