fredag 2 november 2007

Jag har glömt att skriva att Ladys temp i går var alldeles normal igen. Den har sjunkt lite för varje dag som gått. I går var den på 37,8 och det är normalt för Lady.
Mellan dag 10 och 14 öppnas ögonen har jag läst precis, så nu går vi och väntar på det, spännande!!!

De två sist dagarna nu har för mig varit sova igen dagar. Jag har ju vaknat vid sju alla andra dagar även fast nätterna har varit upp och ner i sängen hela tiden för att titta till, mata och kolla. I natt har jag bara varit uppe tre gånger och bara för att räkna dem sen har jag somnat om igen och sov till nio, Skönt!! (jag har varit lite nojig, antagligen eftersom att det hände som hände)

Nu har jag på värmedynan på natten och stänger av den på dagen. Alla har blivit lite knubbiga nu så de håller värmen bättre.

Mamma kommer ju efter morgonrundan med Zita för att titta till Gumman och hjälpa mig att kolla valparna som jag lägger upp på sängen när jag byter nya tidningar och ny pläd i bädden.

När Det är svalare att ligga på sängen. ag la tillbaka dem så var det fyra, fem kiss fläckar på överkastet. I dag njöt Lady utav att ligga på sängen lite med sina små.

Jag har märkt att Lady tycker bäst om att mata dem sittade och det går jätte bra nu, men i början så var de för små för att klara av att komma åt spenarna.

I går när vi var ute och gick kom Zita gående och vi kunde inte hejda dem utan de var så glada,så och busade runt en liten stund, sen kom Lady på att nej,men!! jag är ju mamma nu och drog raka vägen hem.

Det var ett mycket kärt återseende. Zita ska ju få hem Chanel vid jul. Vi ska vara hemma hos mamma och fira jul i år. vi får väll se hur många hundar det blir. Mina, mammas och min bror har ju gamla Nimbus. Hundkul på Jul!!

I dag öppnar den nya Hemsidan. Bodil ska fixa med det sista när hon vaknar i eftermiddag.Den skulle länkas i från denna annars är sidan http://hem.bredband.net/ladyshundsida Jag har lagt in lite nya mysbilder på valpisarna i Valp bilder som man kan se när den öppnar.

Inga kommentarer: